La fotografia publicitària
La fotografia publicitària és un dels camps de la imatge on la capacitat creativa té un
paper fonamental. A l’inici, la intenció de la fotografia publicitària era donar a conèixer
el producte des d’un vessant purament denotatiu (representar les coses tal com són
amb un missatge senzill, sense més artificis), però amb el pas del temps el vessant
creatiu ha anat guanyant terreny i, per tant, els missatges de caràcter connotatiu.
Actualment, la fotografia publicitària busca atreure l’atenció del públic, l’anunci no pot
passar desapercebut, s’ha de trobar la manera en què el públic potencial recordi el
nostre producte i estimular-ne la compra, finalitat última de la publicitat.
A través de la fotografia publicitària es busca afegir valor al nostre producte. Una forma de fer-ho és a partir de metàfores, és a dir, comparar el que veiem amb les característiques que l’anunciant vol donar al seu producte, però hi ha altres formes com la hipèrbole (augment exagerat del valor dels objectes presentats) o la sinècdoque (representar una cosa a través d’una altra).
En algunes pàgines podreu complementar les característiques principals de la fotografia publicitària, com en aquesta.
A través de la fotografia publicitària es busca afegir valor al nostre producte. Una forma de fer-ho és a partir de metàfores, és a dir, comparar el que veiem amb les característiques que l’anunciant vol donar al seu producte, però hi ha altres formes com la hipèrbole (augment exagerat del valor dels objectes presentats) o la sinècdoque (representar una cosa a través d’una altra).
En algunes pàgines podreu complementar les característiques principals de la fotografia publicitària, com en aquesta.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada